ضدعفونی کپک و مخمر ادویه و  خشکبار

 دستگاه ضدعفونی ادویه  کپک و مخمر

ضدعفونی ادویه گرانولی و ساقه

دستگاه ضدعفونی ازن دمنوش و گیاهان دارویی بار میکروبی

ضدعفونی دمنوش و گیاهان دارویی

دستگاه ضدعفونی خشکبار و میوه خشک ازن کپک و مخمر

ضدعفونی خشکبار و میوه خشک

هزینه ای کمتر از 1500 تومان به ازای هر کیلوگرم محصول

NARVAN TECH

شرکت نارون در 10 سال اخیر در زمینه ضدعفونی، آفت کشی و رفع کرم زدگی حبوبات و خشکبار فعالیت داشته است، کلیه روش های مورد استفاده در ضدعفونی بار میکروبی و آفت کشی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ایالات متحده FDA و مورد تایید سازمان محافظت از محیط زیست امریکا EPA  می باشد.


دستگاه ضدعفونی ادویه و خشکبار با گاز ازن

دستگاه ضدعفونی گاز ازن شرکت نارون بوسیله تجهیزات اندازه گیری دقیق مطابق دوز سنجی مناسب برای محصول شما ساخته می شود. ضدعفونی غیر اصولی و استفاده از غلظت بالای گاز ازن منجر به آسیب به محصول و تغییر در رنگ و عظر آن خواهد شد. از طرف دیگر غلظت پایین گاز ازن قادر به ضدعفونی به میزان قابل توجه نمی باشد و نیازمند تماس چند روزه با محصول است. بیش از 12 سال تجربه کارشناسان شرکت نارون در طراحی سیستم های ضدعفونی با گاز ازن باعث شده که دستگاه ضدعفونی ساخته شده دقیقا متناسب با دوز سنجی مناسب محصول طراحی شده تا بدون تغییر در عطر و بوی محصول شما، در مدت زمان چند ساعت امکان کاهش بار میکروبی و کپک و مخمر محصول تا مقدار 99.8% ( 3Log) کاهش بار میکروبی میسر باشد.

قابلیت‌ها و مزایا

محدودیت‌ها

گارانتی عملکرد

جهت استعلام قیمت از طریق WhatsApp  کلیک کنید

دستگاه پلاسما ضدعفونی خشکبار

روش پلاسما مورد استفاده یکی از زیر شاخه های روش های اکسیداسیون پیشرفته AOP می باشد. در این روش یون تولید شده به صورت سریع و ناپایدار در تماس شدید با محصول قرار میگیرد. در این روش به دلیل سرعت بالای ضدعفونی تغییر در عطر و بوی محصول بسبار ناچیز است و حساسیت طراحی کمتری نسبت به روش ازن دارد. دستگاه پلاسما بر خلاف دستگاه ازن به صورت سفارشی برای ظرفیت اعلام شده ساخته می شود و امکان افزایش ظرفیت دستگاه به صورت ماژولار در آینده وجود نخواهد داشت. سرعت ضدعفونی در تناژ بالا، امکان ضدعفونی طیف وسیعتر محصولات از مزایای این روش می باشد.

قابلیت‌ها و مزایا

محدودیت‌ها

گارانتی عملکرد

تست رایگان ضدعفونی کپک ادویه و خشکبار

تست رایگان بر روی محصول شما

به منظور اطمینان کارفرما از کاهش کپک و مخمر  و عدم تغییر در طعم و ویژگی‌های محصول ، این امکان وجود دارد که یک نمونه از محصولات مورد نظر را برای ما ارسال نمایید محصول ضدعفونی شده و نتیجه را توسط آزمایشگاه معتمد بررسی نمایید. برای ارسال نمونه از طریق واتساپ  می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

 لامپ یووی ضدعفونی کپک ومخمر ادویه و خشکبار و زنجبیل

دستگاه UV ضدعفونی ادویه و خشکبار 

دستگاه‌‌های ضدعفونی UV شرکت نارون با استفاده از لامپ UVC  توان بالا منوکروماتیک قادر می باشند تنها در عرض چند ثانیه سطح محصول را به میزان 99.98% (4LOG) ضدعفونی نمایند. در مرحله اول با بررسی نیاز کارفرما و نوع محصول ، روش ضدعفونی مناسب انتخاب شده و  ظرفیت دستگاه ضدعفونی بر اساس شرایط کارفرما تعیین می‌گردد. ضدعفونی با اشعه یووی دارای محدودیت اثر سایه اندازی می‌باشد. لذا استفاده از این روش برای محصولات با سطح غیر هموار و یا دارای اشکال هندسی پیچیده به نتیجه مطلوب منجر نخواهد شد. همچنین سیستم یووی نیازمند هزینه اولیه ساخت گرانتر نسبت به دستگاه ازن می باشد.

قابلیت‌ها و مزایا

محدودیت‌ها

گارانتی عملکرد

مقایسه با پرتودهی اشعه گاما

ضدعفونی پرتودهی گاما ادویه و خشکبار

ضدعفونی با روش پرتودهی اشعه گاما

روش ضدعفونی خشکبار و ادویه

تکنولوژی پلاسما  مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و بدون استفاده از مواد شیمیایی انواع ادویه و خشکبار را ضدعفونی می کند، روش پلاسما هیچ تغییری در طعم و رنگ و خواص محصول برجا نخواهد گذاشت. ضدعفونی  کپک و مخمر ادویه جات پیش از آسیاب باعث متوقف شدن رشد آلودگی خواهد شد. بدون نیاز به ارسال محصول می‌توانید مواد اولیه را در هنگام ورود به انبار ضدعفونی نمونه بار میکروبی کپک و مخمر محصول را کاهش دهید. خشکبار و انواع میوه خشک در فرآیند تولید سنتی دچار آلودگی میکروبی کپک و مخمر می‌شوند. تکنولوژی پلاسما می‌تواند کپک و مخمر مواد غذایی را تا 99.98 (4log) کاهش دهد، جلوگیری از ایجاد سم آفلاتوکسین از مزایای این تکنولوژی می‌باشد. روش پلاسما بدون مواد شیمیایی بار میکروبی میوه خشک و خشکبار  شما را بدون تغییر در طعم و رنگ ضدعفونی می‌نماید.



آفت کشی حبوبات و خشکبار و شپشک برنج و رفع کرم زدگی
دستگاه آفت کشی و جلوگیری از کرم زدگی خشکبار و حبوبات

روش‌های ضدعفونی ادویه و خشکبار

ساخت سفارشی دستگاه بر اساس نوع محصول و تناژ کارفرما


ضدعفونی کپک و مخمر ادویه و خشکبار با ازن ساز اردا

ضدعفونی با تکنولوژی پلاسما

مناسب برای ضدعفونی سریع ادویه جات و گیاهان دارویی و غلات . بدون تغییر در عطر و بو

ضدعفونی کپک و مخمر ادویه و خشکبار با گاز ازن اوزون

ضدعفونی با گار ازن

مناسب برای حبوبات، غلات و برخی گیاهان دارویی و برخی ادویه بدون اثر سایه اندازی

ضدعفونی کپک و مخمر ادویه و خشکبار با لامپ یووی

ضدعفونی با اشعه UV-C

مناسب برای میوه خشک و دانه های روغنی، ضدعفونی سریع و ارزان

برای ارسال پیام از طریق WhatsApp  کلیک کنید