تهویه سالن زیبایی و هواکش کراتینه

تهویه آرایشگاه و هواکش سالن زیبایی هود کراتینه هود آرایشگاه

 

هواکش آرایشگاه و هود کراتینه

تهویه آرایشگاه و هواکش کراتینه

سیستم تصفیه هوای سالن زیبایی نارون، با قرارگیری در بالای صندلی رنگ مو و کراتینه، بخارات سمی ناشی از فرایند کراتینه و رنگ مو را بوسیله هواکش کراتینه، دقیقا از بالای سر مشتریان اگزاست و به بیرون هدایت می‌کند.  با این کار مانع از تنفس مستقیم این بخارات توسط پرسنل مشغول به کار می‌شود. هواکش  سالن زیبایی از  پخش این مواد در هوای کل آرایشگاه جلوگیری می‌کند. و علاوه بر تهویه سالن زیبایی و افزایش کیفیت هوای سالن زیبایی، نیاز به تهویه و گرمایش سرمایش آرایشگاه را کم می کند.

 

 

قیمت هواکش کراتینه:  8،600،000 تومان به ازای هر صندلی

هواکش کراتینه تهویه سالن زیبایی هود آرایشگاه هواکش سالن زیبایی هود کراتینه تهویه آرایشگاه زنانه هواکش کراتینه تهویه سالن زیبایی هود آرایشگاه

 

واتساپ هواکش کراتینه تهویه آرایشگاه و هود کراتینهمشاوره  در واتساپ (کلیک کنید)

 

قیمت هواکش کراتینه و هود کراتینه تهویه آرایشگاه   25917574 (021)

 

 

 

 

 

هواکش میز مانیکور و پدیکور

هواکش کراتینه میز مانیکور و پدیکور و تهویه سالن زیبایی میز ناخن

 

هواکش مکنده ذرات ناخن و گازهای لاک مانیکور و پدیکور

جلوگیری از آسیب تنفسی پرسنل

ذرات ریز ناخن و مواد شیمیایی مورد استفاده در هنگام مانیکور و پدیکور به اطراف پرتاب می شوند. به دلیل اندازه میکرونی، در هوا معلق می مانند. تنفس این ذرات به مرور ریسک آسم و حساسیت های تنفسی را افزایش می دهد. طراحی دقیق هواکش آرایشگاه شرکت نارون،همانند هود کراتینه، با ظاهری زیبا در زیر میز قرار می‌گیرد. و با مکش هوا، این ذرات را جمع آوری کرده و اگزاست می نمایند و مانع از پخش بوی لاک در هوای آرایشگاه خواهد شد.

 

 

هود تصفیه هوای آرایشگاه ، تهویه آرایشگاه، تهویه سالن زیبایی، هواکش آرایشگاه، هواکش کراتینه هواکش میز مانیکور و پدیکور و تهویه سالن زیبایی میز ناخن هود کراتینه هود تصفیه هوای آرایشگاه ، تهویه آرایشگاه، تهویه سالن زیبایی، هواکش آرایشگاه، هود کراتینه

 

 

 

 

 

اندازه‌گیری آلودگی هوا در سالن زیبایی

و تهویه سالن زیبایی و هواکش کراتینه و هود ارایشگاه هواکش مانیکور و پدیکور

 

بررسی میزان آلودگی و گازهای VOC و HCHO

اثبات عملکرد دستکاه تهویه سالن زیبایی

کارشناسان شرکت نارون با دستگاه پیشرفته آنالیز گازی میزان آلودگی هوا را در محل شما اندازه گیری می‌کنند. و به شما نمایش خواهند داد.  عملکرد هود کراتینه و سیستم تهویه شرکت نارون به مدت 1 سال ضمانت شده و توسط دستگاه آنالیز آلودگی به طور دقیق خدمت شما به اثبات خواهد رسید. پس از نصب سیستم تهویه آرایشگاه، میزان گازهای مضر فرمالدهید و VOC در فضای سالن زیبایی تا 98درصد کاهش پیدا خواهدکرد.

 

 

 

 

تصفیه هوای آرایشگاه و افزایش رضایت مشتریان

هود تصفیه هوای آرایشگاه ، تهویه آرایشگاه، تهویه سالن زیبایی، هواکش آرایشگاه، بوی رنگ مو

 

تصفیه هوای سالن زیبایی ،  بوی رنگ مو- بخار کراتینه- لاک 

تصفیه هوای آرایشگاه

عدم تهویه مناسب سالن زیبایی منجر به انباشت گازهای مضر و بوی رنگ مو و سایر مواد آرایشی می‌شود. این موضوع منجر به سردرد، کلافگی و نارضایتی مشتریان و همچنین سردرد و خستگی در پرسنل خواهد شد. تهویه آرایشگاه شرکت sanuvox قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن با جداسازی گازهای شیمیایی و تصفیع هوای آرایشگاه، بوی نامطبوع ناشی از مواد آرایشی را به طور کامل در فضای آرایشگاه از بین ببرد. استفاده از این تجهیزات سردرد، سرفه و حساسیت های تنفسی را در پرسنل کاهش خواهد داد.

 

 

 

رفع حساسیت‌ تنفسی با تهویه آرایشگاه

بوی رنگ مو، تهویه سالن زیبایی، بوی کراتینه

 

رفع سردرد،خستگی، سرفه با تهویه سالن زیبایی 

هود تهویه آرایشگاه رنگ مو

مواد آرایشی دارای ترکیبات گازهای مضر موسوم به “مواد آلی فرار” یا VOC می‌باشند. تنفس این گازهای علاوه بر ایجاد سردرد و خستگی منجر به آسیب‌های جدی دستگاه تنفسی می‌شوند . علایم آسم و حساسیت‌های تنفسی آرایشگران ناشی از تنفس گازهای مضر بخار کراتینه، رنگ مو و لاک می باشد. استفاده از هواکش آرایشگاه تصفیه هوای سالن زیبایی، تهویه آرایشگاه گازهای مضر را در سالن زیبایی به طور کامل حذف می‌نماید.

 

 

 

 

 

گازهای VOC آرایشگاه باعث پیری پوست می‌شوند

 

تصفیه هوای آرایشگاه ، تهویه سالن زیبایی

 

جلوگیری از پیری زودرس پوست بوی لاک و استون

هود آرایشگاه تصفیه هوای سالن زیبایی

تحقیقات علمی ثابت کرده‌اند که آلودگی هوا موجب خشکی و ایجاد چروک در پوست انسان می‌شود که این موضوع باعث تسریع روند پیری پوست می‌گردد.در میان آلاینده‌های هوا، مواد آلی فرار موسوم به VOC بیشترین تاثیر را در ایجاد آلرژی‌های پوستی، خشکی پوست و آکنه دارند. بخار کراتینه ،بوی نامطبوع مواد شوینده، مواد آرایشی و بوی رنگ مو، بوی لاک ناخن ناشی از همین گازهای آلی فرار می باشد.عدم تهویه آرایشگاه منجر به انباشت این گازهای در محیط می گردد. UVC ساخت کانادا sanuvox قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن با تهویه سالن زیبایی ، از اثرات زیان آور این مواد بر پوست افراد در محیط جلوگیری نماید.

 

مقاله علمی مجله گاردین “اثرات آلودگی هوا بر پیری زودهنگام پوست” (کلیک کنید)

مقاله علمی دانشگاه آکسفورد “اثرات آلودگی هوا بر سلامت انسان(کلیک کنید)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصفیه هوای آرایشگاه

  • برای مشاوره با ما تماس بگیرید
  • 02125917574

لامپ UV چیست؟

شرکت sanuvox تکنولوژی خود را به طور رایگان برای شما تست خواهد نمود. شما می‌توانید درخواست خود را در صفحه “تماس‌با ما” به‌ثبت رسانده و یا ازطریق تماس تلفنی با دفتر مرکزی از شرایط همکاری اطلاع پیدا کنید.

 

تلفن دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۵۹۱۷۵۷۴

تلفن خدمات پس از فروش و انبار : ۰۲۶۳۴۷۶۰۳۰۸

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت نارون می‌باشد.