دستگاه ضدعفونی هوا

دستگاه ضدعفونی هوا UVC یووی

ضدعفونی با اشعه UVC

دوزسنجی اشعه UVC با دستگاه رادیومتر

فیلتر هپا ضدعفونی هوا

فیلتراسیون 4 مرحله‌ای

پیش‌فیلتر+ فیلتر پلیتد+ فیلتر کیسه‌ای + فیلتر HEPA 

تعویض فیلتر هپا ضدعفونی و تصفیه هوا

مانیتورینگ هوشمند 

شمارش ذرات، اخطار تعویض فیلترها و اخطار عملکرد UV

دستگاه ضدعفونی هوا استریل ایر باکس هپا یووی

دستگاه ضدعفونی هوا UVC

دستگاه‌‌های ضدعفونی هوا شرکت نارون متشکل از سیستم فیلتراسیون 4 یا 5 مرجله ای و لامپ UVC  جهت ضدعفونی می‌باشند. کارشناسان شرکت NARVAN بیش از 12 سال تجربه در طراحی سیستم‌های ضدعفونی هوا در کلین روم ها و سالن های تولید دارند. در مرحله اول با بررسی نیاز کارفرما و شرایط محیط مورد نظر، ظرفیت سیستم ضدعفونی هوا را مشخص می شود. سپس بر اساس کیفیت هوای ورودی، دما و رطوبت، دستگاه ضدعفونی مطابق با شرایط خاص شما به شما پیشنهاد خواهند شد.  

مشخصات کلی

لامپ UVC

فیلتراسیون

قابلیت ها

مشخصات فنی دستگاه ضدعفونی هوا استریل ایر باکس هپا یووی
دستگاه فن فیلتر ضدعفونی هوا استریل ایر باکس هپا

دستگاه فن فیلتر HEPA

دستگاه‌‌های فن فیلتر هوا شرکت نارون متشکل از سیستم فیلتراسیون 4 یا 5 مرجله ای و فن سانتریفیوژ بیصدا  می‌باشند. کارشناسان شرکت NARVAN بیش از 12 سال تجربه در طراحی سیستم‌های ضدعفونی هوا در کلین روم ها و سالن های تولید دارند. در مرحله اول با بررسی نیاز کارفرما و شرایط محیط مورد نظر، ظرفیت سیستم ضدعفونی هوا را مشخص می شود. سپس بر اساس کیفیت هوای ورودی، دما و رطوبت، دستگاه ضدعفونی مطابق با شرایط خاص شما به شما پیشنهاد خواهند شد.  

مشخصات کلی

فیلتراسیون

قابلیت ها

جدول مشخصات فن فیلتر یونیت ضدعفونی هوا هپا
لامپ یووی و فیلتر هپا hepa  هواساز

نصب بر سیستم تهویه

فن فیلتردستگاه ضدعفونی هوا یووی هپا

دستگاه مستقل استریل هوا

نصب سیستم ضدعفونی هوا در مسیر کانال یا سیستم تهویه

با نصب فیلتراسیون  جداسازهای الکترومغناطیس  ذرات و سیستم  UVC این امکان وجود دارد تا بدون نیاز به دستگاه مستقل ، هوای عبوری از سیستم تهویه فعلی شما بدون افت فشار و کاهش جریان به میزان 2LOG (99% ) ضدعفونی گردد. 

بدون استفاده از گاز ازن

مطابق گزارش EPA، ازن حتی در غلظت‌های بسیار کم نیز در صورت تنفس مضر می‌باشد. مطابق این گزارش برخی سازندگان دستگاه های ازن ساز را به عنوان تصفیه کننده هوا با نام های یون زنی به فروش می رسانند که برای سلامتی بسیار مضر می باشند.(برای مشاهده منبع در سایت EPA کلیک کنید) نیمه عمر ازن در دمای هوای محیط به صورت گازی ،3 روز و محلول در آب 20دقیقه می‌باشد. ازن تولید شده زمان طولانی در محیط باقی خواهد ماند. و در صورت اگزاست و تعویض هوا عملا هوای ضدعفونی شده دور ریخته شده و با هوای دیگری جایگزین گشته است.


سیستم هوشمند پایش عملکرد

دستگاه ضدعفونی هوای نارون دارای سیستم پایش عملکرد هوشمند بوده، اخطار عملکرد لامپ یووی، زمان تعویض لامپ یووی، اخطار زمان تعویض فیلترهپا ، سنسور شمارش ذرات، سیستم محافظ ولتاژ، سنسور تشخیص جریان هوا از ویژگی های این سیستم می باشد.

ایجاد فشار مثبت هوای استریل

ایجاد سیستم فشار مثبت در فرایند ضدعفونی هوا بسیار موثر و کلیدی می باشد. ظرفیت سیستم‌های ضدعفونی هوا می بایست طوری در نظر گرفته شود که بتوانند با ایجاد فشار مثبت در داخل محیط مورد اثر، از ورود هوای آلوده از منافذ، درها و پنجرها جلوگیری نمایند، به طوریکه همیشه جریان هوا به سمت خارج فضا برقرار باشد. این موضوع در محیط‌هایی که در مجاورت فضاهای آلوده می باشند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، 

کاربردهای دستگاه ضدعفونی هوا

ضدعفونی هوای سردخانه

ضدعفونی هوای سردخانه

رطوبت نسبی بالا در دمای بالای صفر باعث رشد کپک در هوای سردخانه و انتقال آن به سطح میوه ‌ها و ایجاد کپک سفید پنبه‌ای می‌شود. ضدعفونی هوای سردخانه از اینجاد کپک بر روی میوه ها جلوگیری می کند.

ضدعفونی هوای سالن تولید

ضدعفونی هوای سالن تولید

مجاورت صنایع آلاینده مانند مرغداری‌ها و دامداری‌‌ها باعث افزایش بار میکروبی هوا در سالن تولید می‌‌شود که این آلودگی به کانوایرها، پرکن ها و مخازن به محصول منتقل شده و باعث کاهش ماندگاری خواهد شد.

ضدعفونی هوای اتاق عمل

ضدعفونی هوای اتاق عمل

آلودگی هوا در اتاق عمل از طریق زخم باز ایجاد شده به بدن بیمار منتقل می شود. عفونت های ثانویه، تجویز آنتی بیوتیک های قوی ، ریسک عفونت پروتز و یا عضو پیوندی از اصلیترین خطرات آلودگی بیولوژیک در هوای اتاق عمل می باشد. 

ضدعفونی هوای کلین روم فیلتر هپا

ضدعفونی هوای کلین روم

در فضاهای داخلی ذرات بیولوژیک (باکتری،قارچ، ویروس، کپک) با گردش در سیستم تهویه تکثیر شده و قسمت اعظم آلودگی هوا داخلی را تشکیل می دهند. 

ضدعفونی هوای دستگاه پرکن اسپتیک و مخزن اسپتیک

افزایش ماندگاری شیر 

آلودگی هوا سالن تولید به داخل محفظه دستگاه‌ پرکن نفوذ کرده و با آلودگی نازل‌ها به داخل شیر منتقل می‌شود. این آلودگی در زمان پایین آمدن سطح شیر در مخزن به داخل مخازن کشیده شده و شیر را آلوده می‌کند.

ضدعفونی هوای اتاق سرد نان فن فیلتر

جلوگیری از کپک زدگی نان و کیک

عامل اصلی کپک نان و کیک، انتقال آلودگی از هوا به روی سطح نان در زمان سرد شدن می‌باشد. ضدعفونی هوای سالن سرد کن و یا تونل‌سرد باعث جلوگیری از انتقال ذرات به سطح محصول و افزایش ماندگاری می‌شود

تفاوت فیلتر هپا و لامپ یووی در ضدعفونی هوا

فیلترهابه‌تنهایی ضدعفونی‌کننده نیستند!

فیلترها آلودگی را ازبین نبرده و تنها در خود نگه می‌دارند و پس از مدتی خود به منبعی انباشته‌شده از آلاینده‌ها تبدیل می‌شوند. همچنین بسیاری از آلاینده‌ها بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوان آنها را بوسیله مرغوبترین فیلترها(HEPA) به‌دام انداخت. تشعشعات خورشید در طول موج‌های خاصی باعث از‌بین رفتن آلودگی‌های شیمیایی و بیولوژیک ایجاد شده در اتمسفر زمین و ضدعفونی هوا  می‌شود. تکنولوژی UVC شرکت NARVAN دقیقا همان طول موج‌ها را ایجاد می‌نمایند تا فرایند ضدعفونی هوا طبیعی خورشید در اختیار شما باشد. 

NARVAN TECH

شرکت نارون در 10 سال اخیر در زمینه رفع مشکلات کیفیت هوا و تأمین هوای پاک در صنایع پزشکی و غذایی فعالیت داشته است. استریل هوا، تصفیه هوا و سیستم های رطوبت‌گیر بخشی از راه‌حل‌های متخصصان نارون برای تامین هوای بهتر می باشد.


سایر محصولات ضدعفونی هوا

لامپ یووی ضدعفونی هوا داخل کانال
ضدعفونی اشعه یووی هوا با لامپ UVC هواساز
فیلتر جداساز سایکلونی الکترومغناطیس غبارگیر هوا
فیلتر هپا H13 HEPA

فیلتر HEPA